En dag, som Tommy Nilsson sjunger.

Blev en fin alla hjärtans dag sen trots allt. Fel sorts kärlek. Men kärlek trots allt. Kom ett gäng vänner över på hockey. Hade med sig kinamat. Det blev nått glas rött. Sveriges roligaste klipp och fråga olle. Så blev en ritkgit mysig kväll ändå. Bra med fina vänner. Nu är det dags för helg. Men jag har ju lyxat till det och haft lite helg hela veckan känns det som. Jobbar dock ett par timmar i morgon. Jobb jobb jobb. Men i kväll, eller eftermiddag för slutar 3, blir det afterwork, eller efterjobbet som vi så fiffigt kallar det här hos oss. Sen På Spåret-final hemma hos mig, även det med mina fina vänner hoppas jag. Trevlig helg, sug och svälj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen