Hej igen bloggjävel.

Bra att jag inte hade något för mig ikväll. Då hann jag ju titta igenom en jävla massa gamla bilder och läsa gamla blogginlägg. Minnen. Jävlar vad man förändras och vad saker det har hänt under åren. Blir inte riktigt klok på det. Men inser nog att jag tycker om att åldras lite. Det är jobbigt att vara ung. Deprimerande. Jag har dock vart vart ganska bra på att vara ung. Har hunnit med mycket. Hoppas jag blir lika bra på att vara vuxen. Eller vad säger jag. Egentligen har jag vart rätt värdelös på att vara ung. Eller skitsamma. Hursomhelst va det nog mest deprimerade och se på allt det gamla. Mycket saknar man och endel vill man aldrig mer se eller vara med om igen. Vilket helt jävla meningslöst inlägg. Men ändå. Det gör inget om vuxenlivet greppar tag i mig snart och ger mig en fru, bebis, villa, volvo och en hundjävel. Tror jag skulle vara bättre på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen