Fredag igen.


Blir jobbhelg i helgen. Vi har Wallmans på besök igen så det blir sent både fredag och lördag. Där i mellan ska jag hinna vara barnvakt åt mina flickor också när deras föräldrar åker till Ullared. Så blir en fullspäckad helg. Håller tummarna att det inte blir allt för sent på lördag eller att jag kan smita tidigare så jag hinner med en bastu och några öl med Tobban. Igår i en svag stund på lunchen så råkade jag beställa lite på Caliroots. Det kom redan idag innan lunch! Shit va bra jobbat. Vill ha mer mer mer! Men det får vänta lite. Finns fullt med kepsar, skor, skjortor och tee's jag vill ha på deras höstrea nu. Skönt att jobba sent idag ändå. För fick sovmorgon och hinner fika/lunch med Jånni innan det är dags att ge sig iväg till arbetet. Trevlig helg på er nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen