Glömde nästan.

Har egentligen sjukt mycket att skriva och haft en riktigt bra helg. Men orkar inte. Har vart ganska händelserika dagar med de bästa vännerna. Fotbollsmatcher, lek, sol och som vanligt endel öl och vin. Glömmer bort hela världen och alla måsten när jag för en gångs skull får ha det bra igen. Det är bra. Har legat hela dagen i en full soffa. Blev tomt som fan nu när alla lämnade. Bra söndag. Men hata att bli ensam på soffan och komma på att det finns mer. Har några dagar på mig att styra upp 10000 och verkar inte bättre än att jag måste hitta nya jobb. Men det ordnar sig. Kanske. Nu måste jag se på serier och sova. För helvete. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen