Fiske+lycka.

Har haft en helt underbar dag ute på sjön vid sommarstugan idag. Med bröderna och brorsonen. Fiska på en spegelblank sjö i solen är helt fantastiskt. Bror lyckades dessutom dra upp den största gäddan vi någonsin tagit där. 7kg och 101cm lång. Bränt ryggen och jämnat ut bonnbrännan lite. Är neger snart. Har dock vart väldigt trött och sliten idag efter att gårdagens barnvaktsdag slutade med en grillfest. Och jag hamnade på en liten soffa sex i morse. Efter lite för mycket 96%ig vodka och amarula. Och vaknade igen vid nio. Och sen kunde jag inte åka hem ikväll eftersom jag lånat ut min bil och hade hemnycklarna tillsammans med bilnycklarna. Smart. Men det resulterade i att jag fick åka på big brother-mys och tillochmed gå och lägga mig någon helt annan stans. Innan nycklarna dök upp med en liten spelnörd i en röd saab. Snällt. Men nu är jag hemma och katterna har fått mat. Och jag lär somna med ett stort leende på läpparna. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen