Tiden går.

Har haft en fin midsommarhelg med familjen uppe i stugan. Mycket båt, bad, god mat och kärlek. Men kändes ändå konstigt eftersom det va första gången jag varken hade vänner eller flickvän med mig upp. Väldigt tomt trots min underbara familj. Hatar såklart att behöva känna så. I morgon bär det av till Borlänge och Peace & Love. Kommer bli galet. Galet många bra band, galet många fina vänner som ska bo i stuga tillsammans. Hoppas bara på bra väder. Det har löst sig med jobb igen. Helt otippat hörde min gamla chef av sig och hade ändrat sig. Nu kunde jag få anställning och det ordnades i en handvändning bara på en dag. Så fick skippa försäljarjobbet jag blev erbjuden och går tillbaka till Medieverket som webbdesigner, fotograf och alltiallo istället. Känns bra. Börjat min anställning nästa måndag. Ta hand om er. Ses snart igen.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/320252/images/2012/pic_207251113.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen