Uppdatering.

Va fan, går inte komma in i appen. Orka sitta vid datorn. Gör jag ju bara när jag jobbar. Men i alla fall. En kort uppdatering kanske. Har verkligen kommit igång med jobbet på riktigt nu. Jobbat och slitigt ett par veckor nu och det är så förbannat kul. Och skönt att komma in i lite rutiner igen. Slippa all annan jävla skit. Men jag trycker, skyltar, biljetter och massa annat fint. Fotar och gör massa annat alltiallo på företagen där vi är. I helgen har vi hållt i en del stora events. Loreen, Neverdies, Dead By April och Jerry Williams. Riktigt roligt. Dessutom va jag på konsert med Maskinen i onsdags. Tokgrymt. Så har vart lite som en festivalvecka det här. Bara inte lika mycket sprit och ligga. Mycket trevligt. Hoppas det fortsätter i samma tempo för jag stortrivs. Känns som allt rullar på så mycket bättre när man har något vettigt att göra. Inte så jävla konstigt kanske. Yes. Ta hand om er. Vi hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen