The Smiths och porr.

Hade den värsta natten på länge. Har inte sovit en sekund. Det kom något över mig sent igår kväll. Kunde inte sluta gråta. Det slutade inte. För många dumma tankar från mitt tidigare liv som är tillbaka. Omöjliga att slå bort. Slutade med att jag låg och lyssnade på The Smiths hela natten. Men att vara självmordsbenägen och lyssna på The Smiths är som att vara hungrig och se på matlagningsprogram eller vara kåt och se på porr. Lägg på att jag inte har råd med mat, kattmat, kattsand och toapapper så känns livet helt fantastiskt. Trots det så gick mötet på arbetsförmedlingen bra idag. Jag sätter på mitt allra bästa teaterface varje möte jag går på. Jag är världsmästare på det. Det ger ändå lite hopp. Måste få in pengar. Även om jag inte vet hur mycket jag orkar nu. Men det måste vända någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen