Dagar.

Riktigt skön vårdag igår. Hade några möten inplanterade bara. Sen hängdes det på stan, åts glass - både på stan och i Borenshult. Sen vankades det grillning tillsammans med pojkarna. Några få öl, kubb och fotboll. Riktigt fint. Idag hade jag Johan över på grill-lunch. Några chirizo. Sen blev det en sväng ner till stan på kaffe. Riktigt deeptalk. Vem behöver psykologer när det finns kaffe och vänner? Hämtade nyss upp min bil nu eftersom jag lät den stå igår efter några öl. Ska möta upp pappa och lillebror för en spontan trip till IKEA. Trevligt. Skönt att kunna fylla dagarna med lite nöjen ibland. Men har några hemsidsjobb som det är dags att ta tag i också. Måste anstränga mig lite med min webbutik också, för nu har jag fått några bra erbjudanden som kan få det att rulla på lite bättre. Så dags för lite skärpning snart. Nu. Ha det fint. Ses.


Kommentarer
Postat av: isak

Äntligen ! Har saknat dina pixlr !

2012-04-26 @ 22:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen