Att försöka prata med en myndighet.

Inne på sista veckan på jobbet. I butiken. Känns inget vidare. Speciellt med tanke på att jag nu vet att man inte får hjälp med ett redan startat företag och att jag ska infinna mig på Arbetsförmedlingen på måndag. Min första dag som arbetslös. Har såklart min sjukskrivning att luta mig tillbaka på. Hela 25%. Passande nog pressade Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen ner den precis innan de skulle ta mitt jobb ifrån mig. Toppen. Inte för inte man älskar dessa myndigheter. Så lätta att ha att göra med. Så antagligen får jag gå fattig till försäljningen i mitt företag sätter fart. Eller om jag har tur och trillar över något jobb. Men känner på mig att det kommer att ta tid. Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen