Vafan.

Helvete. Den här dagen gick inte lika smidigt som tänkt. Va duktig och va tidigt hos bror. Men han hade fullt upp. Fick vänta fyra timmar innan han ens tittade på golfen. Fick agera barnvakt som visserligen är roligt men ganska krävande. Så fick låna bil för att köra lillebror till Mjölby. Som behövde tankas. Jag som tankar golfen full nyss. Fattiglapp. Sen de jävla vägbyggena på det. Sen glömde jag såklart ta tv-kortet från bror så nu får jag köpa matchjäveln ikväll för 160 spänn! Lycklig man blir när allt går så lätt! Nu är brors slav snart klar med avgassystembytet på golfen. Så jag kan åka hem. Gråtrunka. Och ladda iför den svindyra matchen. Helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen