Onsdag.

Mitt i veckan. Men det krittar. Händer inte så mycket här. Har vart nere hos storebror för att han skulle kolla på golfen. Men efter en timmes väntan åkte jag hem igen för det verkade som att han inte hade tid för det. Ska sluta skriva om mina skitproblem. Men känns som livet står på paus. Även om det kanske inte känns helt hopplöst med tjejen så mår man inte toppen. Och orkar inte med det jag borde. Orkar inte med alla jävla papper och skit som jag borde fylla i. Orkar inte anstränga mig med företaget. Orkar inte söka något jobb. Orkar knappt vimmelfotografera. Orkar inte. Bryr mig lixom inte. Skit samma om jag blir utan pengar nästa måndad. Orkar verkligen bara inte. Men nån dag ska jag ta tag i alla 100 saker som ska göras. Måste väl. Men inte idag. Idag ska jag gå på bio och se Tin-Tin med mamma. Min bardomsidol. Kan bli bra. Flickan är bortrest igen. Hon ska på konsert i Stockholm. Rihanna såklart. Jag vill på Gamex i morgon. Har blivit frågad om jag vill med. Men tror inte det finns pengar till det. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen