Prylar prylar prylar.


Idag har både Nintendo 3DS och iPad 2 släppts i Sverige. Och jag har inte köpt något utav dem. Katastrof. Förbannat sugen dock. Flickan försöker intala mig att det är helt onödiga prylar. Men det får mig såklart bara att vilja ha dem ännu mer.

Blev en lugn kväll. Hälsade på lillebror i nya lägenheten för han har flyttat idag. Pressade i sig lite McDonalds och sen hem till en lugn kväll på soffan. Inte så dumt ibland. Somnade tidigt men vakna igen. Så gick upp och tittade på tv en stund och nu sitter jag visst här.

Retap-flaskorna kom idag. Så ska skicka iväg några beställningar i helgen. Trevligt. Annars vet jag inte vad som händer riktigt. Sånt som märks. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen