Dagarna.

Dagarna bara passerar. De arton dagar ledigt krymper. Verkar aldrig bli riktigt frisk så orkar inget. Försäkringskassan krånglar. Så jag har inga pengar. Förbannat. Va inte meningen att klaga. Men så jävla kul är det inte. Men nu ska jag titta på serier och äta glass. Hej.

Förresten, det blev inte glass och serier för mig. Precis när jag satt mig till rätta så ringde Matti och frågade om jag ville ta en promenad till Maxi. Det ville jag lite motvilligt. Behövde ändå handla och täntke att jag kunde hämta skohyllan flickan beställt.

En skohylla kan väl inte vara så tung att släpa på tänkte jag. Men helvete. En skohylla i massivt trä på 12kg råkade det vara. Så jag släpade kartongen i snön hem. Fick lite motion. Nu ska jag steka pannkakor. Sen blir det soffa och serier. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen