Stop praying.



Visste att jag skulle vara sjuk in på mina lediga dagar. Förbannat. Men det är på bättringsvägen och jag är ledig tills på tisdag så något vettigt borde jag kunna få ut av mina dagar. Fick ett litet lyckorus i morse i alla fall när jag kollade mitt konto. FK har äntligen fått tummen ur stjärten och satt in fyra månader retroaktivt. Så nu kan jag äntligen komma i rätt balans igen. På tiden. Annars händer det inte mycket här hemma. Feber och halsont. Roar mig med tv och kanske lite tv-spel när jag orkar.

Kan påminna om att nu gäller rabattkoden FÄRDIGAGÅ i min t-shirtbutik. Vilket ger 15% på alla ordrar. Mycket trevligt. Shoppa på!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bild + en bildlänk i menyn i min blogg? var då med om att bli helgens blogg genom att läsa det här inlägget: http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

2011-02-17 @ 19:17:51
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen