Lördag.

Startade med en klassisk lördagsfrukost. Kaffe, pizzarester och ett sprillans The Big Bang Theory. Sen har jag vart och klippt (och rakat) mig, köpt en lördagsgodispåse med miljoner. Spel med andra ord inte godis. Ångrar att jag bad frisören trimma skägget. För han tog allt och nu saknar jag mitt skägg. Förbannat.

Ville ju bara vara fin tills ikväll. Vi ska fira Matti som fyllde år igår. Det blir grillning och tipslördag. Manligt. Men flickorna får såklart också vara med. För framåt kvällen blir det Schlager. Va hos Matti igår också. Då blev det FIFA med grabbarna en bit in på natten. Trevligt. Ska ta och göra i ordning mig redan nu för ska ner till lillfinnen tidigt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Universal Digest

Hej,



Tänkte se om du är intresserad av ett litet förslag. Fann ingen mailadress att skicka till, så vi hörde av oss här. Kontakta gärna oss på [email protected].

Så kan vi berätta mer!



Mvh

2011-02-06 @ 04:15:26
URL: http://www.universaldigest.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen