Kraft.

Blev en okej dag igår. Sov tills det va dags för kalas. Sladdade ner i ett dike ute i skogen. Tillsammans med brorson. Jag blev livrädd och han vart överlycklig. Kände verkligen inte för att träffa folk. Men alltid bra att träffa brorsbarnen och samla lite kraft. Villkorslös kärlek. Fick med mig pojken hem och vi spelade tv-spel hela eftermiddagen. Sen tillbringade jag kvällen där nere efter att jag kört hem honom. Kom hem till tomheten och tog en öl och spelade FIFA. Och sen såg på knattehockyn. Bra. Idag är det nyårsafton. Tror det ska firas i brors nybyggda garage. Va kul sist. Men verkar bli dåligt med folk så försöker ragga lite. Gott nytt jävla år suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen