God jävla jul.

Har vart aningen annorlunda jul. Inte en julkänsla någon stans. Vårväder, mer taco än julmat. Har mest tillbringat tiden som trött och bakis. Men har vart hos storebror sedan i fredags. Sovit över och umgåtts med min fina familj. Så ska absolut inte klaga. Sa ifrån mig alla julklappar eftersom jag själv inte tänkte köpa några. Kunde. Men fick ändå Mario Kart 7 till 3DS, Solsidan 2 boxen och ett hemmagjort halsband från Alice. Sött. Ska till mor och äta lite snart. Sen vet jag inte hur man avslutar det här. Får nog skippa alkoholen ikväll. Fyra dagar i rad får räcka. Duktig liten pojke den där Dennis. God jävla jul. Puss.


Kommentarer
Postat av: writing cv

I think it's really interesting thought about the time for holidays!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen