Kaffe.


Flickan och jag har känt oss lite krassliga idag. Inte kul. Tänkte att en stärkande höstpromenad skulle rädda oss. Har vart riktigt skönt ute idag. Så det piggade upp, men vad piggar upp bättre än lite shopping?

För vår promenad råkade leda till Smålandsglas. Så råkade inhandla en Stelton kaffekanna. Har alltid velat ha en men känns så dumt när jag ändå oftast bara brygger en kopp kaffe till mig själv. Men faktiskt fick flickan idén att vi ska ha massa kalas snart eftersom både hon och jag fyller i oktober, så vad passar bättre då än en dyr och fin kaffekanna/termos?

Sen bakade vi några goda hallonmuffins så det kunde bli fika. Annars har det mest blivit soffa och tv-spel idag. Mycket kärlek till NHL11 just nu. Har hunnit med att tvätta också förresten. Alltid lika upphetsande. Nu måste man ta tag i att laga lite kvällsmat. Hårt. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen