Helg.

Skönt med fredagkväll. Arbetsveckan är slut och har passerat smärtfritt. Inte hänt mycket alls denna vecka. Mest jobb och lite teoriläsning när jag haft kraft över. Ska nog vara duktig även denna helg och hålla mig nykter och bara vara hemma och vila upp mig. Se till att läsa lite teori så jag kan den där skiten snart.

Väntar på att körkortstillståndet ska komma så jag kan börja övningsköra igen. Blir mest på körskolan tror jag för människorna jag känner har så lite tid. Men min kära vän Tobban ställer upp som handledare. Tror det kan bli bra. Ska se till att ha det där jävla körkortet om några månader. Håller tummarna.

Ikväll blir det klassiskt Svensson- fredagsmys med taco och Idol. Det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen