Våldgäst.


Skön och lugn söndag idag. Startade med lite Killzone 3 och filmen Watchmen. Den va smått fantastisk, inte sett den innan. Aningen dumt.

Sen kom Johan. Han tvingade mig att se på UFC och äta kebab. Vilken jävel. Dessutom tvingade han med mig till ONOFF för att köpa Call Of Duty: Black Ops. Vilken jävel han är den där Johan. Men riktigt nöjd med mitt köp faktiskt. Riktigt kul. Börjar komma in i den här FPS-svängen nu. Kul. Dessutom köpte jag Saving Private Ryan på blu-ray. Fick den för 75kr så kunde inte motstå. Mycket våld idag med andra ord.

Nu ska jag bara få hem Johan och få flickan i säng så kan det bli en natt med endel Black Ops-övning. Trevligt. Men de envisas med att titta på Gossip Girl och ta upp massa dyrbar krigstid. Typiskt. Go' natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen