Slappt.


Idag har jag och Angelina spela Killzone 3 nästan hela dagen. Riktigt slapp dag med andra ord. Men nu har flickan kommit hem från jobbet och vi har fått lite mat i magen. Så kanske dags att gör något vettigt av den här dagen. Får se vad vi hittar på. Hej.

Uppdaterad.
Det vettiga vi gjorde av kvällen blev såklart att äta popcorn, dricka jordgubbsaft och se på Så Mycket Bättre. Det va såklart lika bra den här veckan. Riktigt bra.

Har vart två riktigt slappa dagar nu. Mest tv-spel och serier för min del. Angelina är pappig och har inte lämnat mitt knä. Så söt. Konstigt att man blir tröttare av att vila. Jag är helt slut efter två vilodagar. Förlåt att jag är en dålig bloggare när jag är slapp, men det har ni väl lärt er nu. Hej igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen