Fuck.





Veckan har passerat och det skulle såklart firas. Med en grillning och två välförtjänta öl. Jag snickrade ihop ett par chili-biffar som jag grillade och serverade tillsammans med ugnsrostad potatis och grekisk sallad. Fantastiskt. Och såklart lite älskling och Idol också. Men tycker Idol va riktigt dåligt igår bara duetterna som va bra.

Körkortstillståndet jag har väntat på i tre veckor ringde jag och frågade vart det höll hus igår. 'Men jag kan se här att du inte skickat in något synintyg'. Nehe, OK?. Jag gjorde en snabb beställning på nätet och läste antagligen inte så noga. Betalade och såg glad ut, trodde att man skulle få något utskick i alla fall. Men icke.

Men nu är syntest inbokat på måndag. Dessutom är handledarkursen tillsammans med min vän Tobban inbokad den 27de. Så snart blir det åka av. 

Idag står det pakethämtning på Maxi, blåsa värdecheck på ONOFF och lunch på stan på schemat. Ser ut att kunna bli en fin dag. Time Crisis eller DJ Hero 2 till PS3 är frågan. För då blir det även en fin kväll. Tv-spel, kanske någon öl och sedan Så mycket bättre.

Kommer bli en bra dag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen