Shoppingroadtrip.



Riktigt trevlig dag idag. Jag och flickan tog en tur till stan med Tobban. Jag skulle på möte klockan ett så hann med lite shopping och en lunch på Ströget innan. Det blev en WESC basebolljacka, ett gäng färgglada partystrumpor och en tacopaj.

Vi fick information om att det fanns Red Dead Redemption på GameStop i Mjölby. Så efter mitt möte åkte vi först snabbt och hälsade på Tobban och Emmas nya söta kissar och sen vart den en roadtrip till metropolen Mjölby. Trevligt.

Nu har vi vart hemma en stund och jag har lekt Dedde-frisör och färgat håret på flickan. Ska sätta igång med maten strax. Det blir svensk färskpotatispremiär! Grillad fläskfile, gräddfil och egenodlad gräslök. Fan va fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen