Min måndag.




Har som vanligt haft en skön ledig måndag. Startade med en hel del serier och kaffe på soffan. Klockan hann nog nästan bli två innan jag slappat klart i soffan och kommit in i duschen. Efter det gav jag mig ut på lite äventyr till ONOFF och Maxi.

Tog oskulden på mina nya fina Dunks. Inhandlade Avatar på blu-ray, en orgasmatron och en påse gott&blandat. Gott&blandat är mitt biogodis och eftersom jag inte gick och såg Avatar på bio så får det helt enkelt bli en biokväll här hemma ikväll istället.

Har blivit en hel del balkonghäng med Olle Ljungström, katterna, kaffe och lite grill. Vart chilimarinerad kassler och potatissallad idag, verkligen inte dumt. Ska ner till affären igen nu, sen blir det grilla igen när flickan kommer hem från jobbet. Hej.

PS. Blev visst något fel med bilduppladdningen på min fotosida igår. Så bilderna från helgen ligger inte uppe där än. Ska ge det ett försök till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen