En helg.

Har vart en riktig toppenhelg. Började med en helt oplanerad grillkväll hemma hos Tobban och Emma. Väldigt trevligt och gott grillat. När vi va hemma så ringde storebror Johan och va lite på lyran. Så tog en sväng ner dit, det blev Super Mario Bros. 3, öl och trevlgit sällskap fram tills 4 på morgonen.

Lördagen va det en fest nere hos en annan Johan inplanerad. Så vart det. Startade lite lugnt här hemma med DJ Hero och öl. Sen knallade vi ner dit. Riktigt kul. När de andra gick ut så följde jag med Fredrik hem för lite häng. Väldigt trevligt. Sen förbi stan för att hämta mat sen hem och se The Shining mitt i natten tillsammans med en tredje Johan som tappar sina nycklar. Så kan fick sovas över på soffan, snäll som jag är.

Toppen helg verkligen. Resulterade i 485 bilder, har bantat ner dem till 132 bilder och laddad upp dem på min fotosida, foto.dennisklarin.se och Facebook.

Har vart iväg och lekt lite fotboll med FC Ekön idag, spelade så vart tyvärr inget fotograferat. Duktig va jag, gjorde säkert 3 mål. Skönt att komma ut och röra lite på sig. För annars har det mest blivit soffhäng idag, och lite balkonghäng såklart för det har vart fantastiskt väder. Nu ska jag nog ta och grilla eller något. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen