Vår/handla?

Ännu en dag har passerat. En dag på jobbet. Trött och kall, är nog inte riktigt frisk än ändå. Men överlever nog. Förbannat trött på vintern nu, även om det är rätt skönt när solen tittar fram. Men tycker att våren kan ta och komma på riktigt snart.

Sitter och funderar på hur jag ska göra med min shopping. Är fast besluten vid att köpa hemmabio-förstärkare och systemkamera, men frågan är om jag ska göra det just nu. Harman/kardon-förstärkaren jag ville ha, den vill jag inte ha längre. För har hittat en annan Harman/kardon som klarar HD-ljud och 7.1, så den får det bli istället. AVR-160, det är den som ersätter AVR-155 som jag först tänkt mig.

En Nikon D3000 ska också inhandlas, hittade den med VR-objektiv, 8GB minneskort och väska för 4990kr på Dustinhome, de är dessutom billigast i sverige på Harman/hardon AVR-160, så det är väl egentligen bara att handla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen