Måndag.

Känner mig fortfarande hängig och tråkig. Men det är inte så farligt längre. Så bara att rycka upp sig. För idag ska jag på Marcus 7-årskalas och efter det ska jag till Ikea med lillebror och pappa. Och i morgon måste jag orka ta mig tillbaks till jobbet.

Blev en liten sväng till Linköping även igår, med Johan. En snabbis bara. Han skulle låsa upp sin mobil i teliabutiken och jag ville kolla på Harman/kardon-förstärkaren. Va rätt inställd på att köpa den men fick ingen riktig shoppingkänsla igår så det fick vänta. Får se om det känns bättre idag, för är rätt sugen på att köpa den. Men funderar på om jag kanske ska vänta lite, har rätt mycket utgifter den här månaden redan.

Nu är det nog dags att styra upp lite lunch och snygga till sig själv innan det är dags för kalas. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen