Lite onsdag.

En skön dag på jobbet idag, började med att jag åkte in med Rickard så fick sovmorgon, lunchen bestod av en resa till linköping för att hämta varor och mat på McDonalds. Sen fick jag Rickard att va kvar så jag fick skjuts hem också. Där imellan fick jag tid över för annonser och lite bildredigering. Så en bra dag helt enkelt.

Nu när jag kom hem så la jag det sista på balkongtrallen som behövde sågas. Vart fint som tusan. Lite småfix kvar bara. Sandpapper och om man skulle vara riktigt duktig skulle man väl olja in det också. Sen lite växter, en elgrill och nya utemöbler, eller om vi målar om de vi redan har. Så är det dags för invigning med lite för mycket öl och grillkött. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen