Min underkropp.




Nu har jag vart på stan en sväng. Det va öppet som tur va, anade att fler butiker hade öppet eftersom flickvännen jobbade till ett. Hittade ett par fina Wrangler-chinos och ett par låga vita Convers. Lite somrigt i alla fall. Tror det blir en vit farfarströja upptill. Frågan är om man ska ha upprullade byxor idag eller inte.

Blir lite ledsen, har pratat med bröderna och pappa i sommarstugan. De saknar mig, jag saknar dem och det är konstigt att inte vara där. Höra hur de sitter på trallen och solar och hela campinen är överfull. Men en grillafton med bästa vännerna brukar slå allt, så ska inte vara ledsen. Sakna kan man få göra.

Vi ska inte vara hos Tobban och Emma förens vid fem, så lutar åt att vi åker ut till flickans pappa och sätter oss på deras vätternbrygga och myser tills det är dags. De bor dessutom bara 5 minuter ifrån Tobban så blir perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen