Dagar.

Har vart en rätt hård vecka med flytt på jobbet. Men samtidigt rätt skönt. Trevligt när det händer något. Så mest jobb och mina grillkvällar som har format denna vecka.

Ikväll efter jobbet gick jag på 67årskalas där det bjöds på tunnbrödsrulle och hof. Flickans farmor. Trevligt.

Imorgon är det Midsommarafton, den kvällen ska firas hemma hos Tobban och Emma. Blir trevligt. Grillafton med vänner. Känns lite vemodigt på samma gång eftersom det blir den enda Midsommar jag inte firar i sommarstugan.

Meningen va att jag skulle hinna storhandla och även köpa några fina shorts och en skjorta innan Midsommar. Men det har såklart inte blivit gjort. Nu har jag inte en aning om det är möjligt att handla något sånt här i stan i morgon.

Sånt som märks, håller tummarna för en bra dag i morgon och att jag hinner med och får tag i allt jag vill. Nu är jag trött och lite grinig så ska nog gå och lägga mig och titta på lite 'Vänner'. So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen