Allt&ingenting.

Gårdagen vart mest väldigt trött på soffan. Men va faktiskt lite duktig och städade, tvättade och gjorde fantastiska biffar med fetaost, rödlök och basilika i.

Idag har jag bara jobbat, längre en vanligt. Ska prova på att gå upp några procent. 10 timmar mer i veckan närmare bestämt. Funkade bra i dag i alla fall, men tycker det är lite småjobbigt att behöva gå upp 07.30 varje morgon. Men om jag inte vill dricka kaffe och bajsa innan jobbet kan jag säkert snooza en halvtimme.

Har förresten vart duktig och städat det sista som jag inte orkade igår nu precis. Och lagt kyckling i marinad. För ska göra chilikyckling-spett. Lagom till Morden i Midsomer.

Har vart sinnesjukt trött nu de senaste dagarna, kan bero på helgens bravader. Men vad ska man göra? Tror inte jag skulle klara av veckorna om jag inte fick tillbringa helgnätterna med mina kära vänner.

Blogga har jag också blivit dålig på, finns inget att skriva om när jag inte hinner sitta och läsa prylbloggar hela dagarna. Eller har råd att shoppa en jävla massa. Men ni vet att jag uppdaterar twitter och facebook ständigt så ni behöver inte sakna mig. Tänk på det. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen