Kablar och sånt.

Comhemfarbrorn kom i morse sen, precis innan jag skulle iväg till jobbet. Så fick göra honom sällskap ett tag och bli en timme sen till jobbet. Typiskt. Men skulle inte ha butiken öppen, bara packa och skicka paket och plocka lite. Och äta raggmunk och fläsk till lunch såklart. Så det gick nog bra ändå.

Visade sig att det va fel på en kabel 3 meter från vår lägenhet, antagligen i lägenheten under. Men det va ingen hemma där så får se när de lyckas åtgärda det. Hoppas det inte dröjer allt för länge för vill ha tillbaks mitt internet nu.

Bra dag på jobbet annars och nu är det kväll. Ska väl bara äta, se på tv och sova. Paradise Hotel sitter vi och ser fram emot en aning.

Intresseflagg även idag. Lovar att återkomma med aningen mer intressanta inlägg när mitt kära internet är tillbaks. Annars går livet mest ut på att hitta en bra deal på en Nikon D3000 eller D5000 och komma på ett smart sätt att få råd med en iMac 27", för nu när Tobban köpt en måste nästan jag ha en, sånna är vi, vi köper samma saker. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen