VAD.



Vård av Dennis
. Tog en semesterdag idag bara för att vara hemma och ta det lugnt. Komma i fatt lite. Städade stenhårt en timme så jag sen kunde tillbringa hela dagen åt att spela tv-spel och se på film med gott samvete. Har hunnit med lite Black Ops och Saving Private Ryan på blu-ray. Förbannat bra film.

Ganska mycket kvar av dagen så ska sätta mig med lite Black Ops igen. Mitt mål för dagen är att nå Level 30. Är på 28 nu så det är nog inga problem. De ringde dessutom nyss från jobbet och sa att jag fick stanna hemma i morgon med om jag ville. Och det har jag verkligen inget emot. Långhelg. Skönt.

Kommentarer
Postat av: melina

jag måste fråga varför ska alltid din ipad och din ps3 kontroll synas på alla bilder, om din ipad ska vara me på bild måste den då lysa så man verkligen inte missar den, börjar bli lite löjligt.

2010-12-03 @ 16:05:52
Postat av: Dennis

Jadu, blir lätt så när man fotar saker i sin närhet. Och den lyser när den används. Även ett par minuter efter man lagt ifrån sig den. Så mest därför skulle jag gissa.

2010-12-03 @ 16:37:54
URL: http://www.dennisklarin.se
Postat av: Mikael

Att filmen Saving private Ryan är bra, är det inget snack om. Men är Black ops bra? Bättre än MW2?

2010-12-03 @ 22:15:09
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Felix

Håller med melina, äter ipad, iphone, vet mkt väl hur de fungerar, tror dock inte att det e en slump att de lyser på varje bild :) erkänn istället att det e medvetet... Skratt, ha en trevlig kväll, föresten hur går de me körkortet ?

2010-12-03 @ 22:55:02
Postat av: Dennis

Älskar Black Ops, har som sagt aldrig haft något annat FPS-spel. Men det här är jag helt Hooket on.



Oftast är det omedvetet, men ibland, oftast är det så att jag lägger med ipaden eller ps3-kontollen för att det är det jag just gör för stunden och bloggen handlar om det, ok, att den inte slocknar då. Men men. Jobbigt att folk ens orkar störa sig.



Men men körkortet tror jag det går bra, på teorin känner jag mig rätt säker och väntar fortfarande på att min handledare ska ha tid för mig så jag får åka ut och sladda! :) Men tror jag redan kan köra bil så... :) Yepp. Såere!...

2010-12-04 @ 04:42:12
URL: http://www.dennisklarin.se
Postat av: Sarah

Vem fan orkar störa sig och kommentera om en sån sak? Mer det som är löjligt i så fall.. herregud!

2010-12-08 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen