Tjuvstart.



Fick säsongens första tulpaner av flickan igår. Kanske inte har så mycket med tjuvstart av julen att göra, men det är förbannat fint. Flickan har velat öppna paket i flera dagar och jag har velat få upp mina stativ. Så lät flickan öppna ett litet platt paket med Toy Story 3 på blu-ray. Passade bra nu när digitalboxjäveln har gått sönder. Då hade jag ett argument att få packa upp mina fina stativ med. Perfekt.

Angående den trasiga digitalboxen så ringde jag Comhems kundtjänst igår morse. Älskar kundtjänster. 'Hej, min digitalbox är trasig'. Följt av 20 minuter av dumma frågor. 'Sitter scartkontakten i?' Sen. 'Vänta ett ögonblick så ska jag fråga någon som vet' Väntan i 5 min. 'Hej igen, din digitalbox är nog trasig'. Åh fan.

Lite bra va dock att vi fick en likadan box för bara 295kr eftersom de hade något julerbjudande. Dock med mindre hårddisk än vad jag har nu. Dumt. Boxen jag ville ha. Humax HD med HDD. Kostade 995 som ny kund med 3795 för mig som redan är kund om jag förlängde. Idiotiskt. Men men. Får en hel box i alla fall. Alltid något. God jävla jul.

Ikväll blir det uppesittarkväll hos storebror med glögg och bingolotto. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen