Måndag.

Ledig idag och ovanligt pigg. Både söndag och måndag blir mer pruduktiva med en näst intill vit helg. Inte dumt. Orkade vara lite kreativ i morse och gjorde stop-mation-animationer. Sen har jag vart iväg med lillebror och Martin för att kolla på lägenhet.

De funderar på att flytta ihop i en fyra. Verkar nice och kan vara en bra idé faktiskt. Nu väntar jag på att Matti ska komma och fika. Dessutom har jag diskat och sorterat tvätt. Har tvättstuga från fem. Duktig jag är. Bra Dennis.

Fått mail från Fyndbörsen om att båda mina paket skickas idag. Riktigt kul. Så borde få dem i morgon eller på onsdag. Kom även två blu-ray med posten idag. Fick Crash Of The Titans och en hemlig film, som råkade vara I Am Legend som jag faktiskt redan har. Men får väl ge den till någon söt. Ska nog spela lite nu tills Matti behagar att dyka upp. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen