Lycka.

Fick både stativ, högtalare och blu-ray igår. Mycket på samma gång. Så det blev inkoppling, film och spelkväll med grabbarna. Matti, Johan och Nicklas. Och även lilla Sigrid kom och ville vara med. Vi såg En Galen Natt/Date Night på blu-ray. Inte alls som jag trodde men ganska rolig ändå.

Sen vart det ett gäng matcher NHL med Matti efter att Nicklas och Johan vart trötta på skiten och åkte hem. En trevlig kväll helt enkelt. Bild på hur vackert det blev med nya högtalare kommer upp när jag orkar ordna kablarna och sånt, nu ligger de helt huller om buller.

Hade ett bra samtal med min kvinnliga chef igår. Har två chefer, visst har jag det bra. Både hon och jag förstår sig nog på mig bättre efter det. Tur att man omger sig med så bra människor ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen