Lördagkväll.


Har tillbringat lördagkvällen med film och grillad kyckling. Såg filmen Grown Ups. Riktigt rolig. Kom på när jag va och handlade förut att jag bara lagat mat till till mig själv en gång den här veckan jag vart ensam. Lagat mat två gånger totalt för lagade mat åt Johan, Matti, Nicklas och Sigge en kväll också. Dåligt. Men i morgon kommer flickan hem igen och då har jag någon att laga mat till igen. Skön lugn lördagkväll.

Igår blev det lite kalas nere hos Johan 'Bea'. Sen gick jag vidare till Harry´s för att träffa mamma en stund. Trevligt även det. Blev inte speciellt hårt men har mått skit idag ändå. Hade så fruktansvärt ont i huvudet. Så klockan hann bli sex innan jag piggnade till och kunde gå och köpa mat och värktabletter.

Känner att det kurrar lite i magen igen så ska värma lite kyckling och se en film till. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen