Fin frukost.


Blev aningen sen frukost idag. Men god. Kaffe, rostad macka och persika och vaniljyoghurt smoothie. Riktigt gott. Såg även om Jiddra inte med Zohan. För somnade igår när jag såg den, precis som första gången jag såg den. Den är väldigt mycket bättre än vad jag minns. Riktigt rolig.

Är nöjd med mig själv som städade och gjorde så fint här hemma igår. Får se om det håller i sig bättre nu när det bara är jag och katterna som är hemma och skräpar ner.

Vet inte vad som händer idag. Nästan rastlös, brukar jag aldrig göra söndagar. Brukar sova bort dessa dagarna. Johan och jag drar kanske iväg på något äventyr. Får se vad det kan bli.

Längtar lite till vardagarna faktiskt. För i veckan borde jag få endel trevliga paket med posten. Fem blu-ray, ett paket med mina hembiohögtalare och ett med stativen. Trevligt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen