Fantastisk söndag.


Johan 'Bea' kom och tog mig på äventyr sen. Vi gled omkring i hans lilla Citroën och gjorde ingenting. Tills hungern slog in. Då svängde vi förbi O´Learys och tog en burgare. Smakade bättre än någonsin på O´Learys idag.

Mätta och belåtna åkte vi hem till mig och la oss på soffan. Han tog min divan den jäveln. Vi såg på Dolan´s Cadillac på blu-ray. Köpte den förra veckan, en Stephen King film. Riktigt bra faktikst. Sen spelade vi lite Crash Commando och lite annat trevligt på PS3an tills det började kurra i magen igen.

Då åkte vi ut till Maxi och köpte Grandiosoa Mexicana och Sourcream Rings. Sen åkte vi hem till mig igen och såg Twilight på blu-ray och drack hallonmilkshake. Tills han nästan somnade och ville åka hem. Så fick se slutet själv.

Har inte sett den innan, mycket bättre än vad jag trodde. Så nu sitter jag ensam här hemma och funderar på om jag ska se New Moon när jag ändå är igång. Får se vad jag orkar.

Har haft en riktigt bra dag och är lycklig att jag har så fina vänner. För det är inte bara Johan som är så fantastisk att hänga med. Bara att det fattas tid. God natt.


iPhonenörd och uppäten mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen