Återhämtning.




Det blev trevligt i lördags som jag trodde. Fick fint besök och maten blev lyckad. Så pass trevligt att Securitas ville komma och hälsa på. Anar att vi har extremt tunna väggar här hemma eller extremt gnälliga grannar, men tror mest på det sistnämnda eftersom jag inte ens klarar av att borra i våra superväggar.

Kvällen slutade med en liten tripp ner till stan, jag vägrade Harrys men sprang på Johan och Micke som tog med mig en sväng till Bowlinghallen. Rätt så trevlgit faktiskt.

En lugn söndag har passerat och idag är det måndag. Som vanligt en ledig måndag. Så jag återhämtar mig med städning och äpplepaj med vaniljsås. Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen