Tankar i april.

Dagarna passerar och jag är för slapp för att skriva något här tydligen. Dåligt av mig. Torsdagen innehöll två trevliga förfester. En här, en hos Johan och en dålig utgång på Wätternmagasinet. Fredagen vart en riktigt skön slappisdag här hemma med Sarah och Sigge. Sol på balkong. Lördagen bestod av öllunch på Sjöbris. Premiär. Räkbaguette. Solbränna. Emil, Matti och Johan. Sen fest hemma hos Tobban och Emma. Parmiddagen och knytis blev inställt, men det blev fylleslag med oss grabbar och Emma istället. Trevligt.

Det va den ledigheten det. Men två dagar kvar, de ska jag ta till vara på. Blir väldigt lugnt, får hoppas på lite sol och kanske att jag har råd att köpa en grilljävel så det kan bli mycket trevlgit balkonghäng. Kaffe på balkongen nu. Hej.

Ursprungligt inlägg från 04.04 4:e April 2010.
'Bästa dagen i mitt liv' sa någon när vi satt nere på Sjöbris, tog en öl i solen och njöt. Vi andra nickade. De bästa dagarna har vi nog tillbringat där, precis där. Galet. Jag blev kär en sån dag kommer jag ihåg. Fem år sedan. Kär. Nätterna är långa och tankarna många när man är full. Men tom.

Ibland tror jag att jag är författare. Tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen