Solbränd&besviken.





Idag är jag ledig, det blev en promenad till ONOFF och Maxi fast besluten i att köpa en Nikon D3000 idag. Men icke. De hade höjt priset på den till 6299kr den här veckan, förra veckan kostade den endast 4995kr. Typiskt.

Promenaden resulterade i god shopping på Maxi istället. Så grillade kolbász när jag kom hem. Med bröd, Johnnys senap och en öl. Sen blev jag kvar där ute på balkongen. Med katterna. Riktigt fint och jag har blivit bränd.

Ikväll blir det grillade karrekotletter, folieknyte med färskpotatis, grädde och dill. Sen jordgubbspett med vaniljglass. Slå det ni. Hej.



Ps. Min vän Rickard har skapat en Facebook-grupp som heter 'Vad ska Dennis Klarin grilla idag?' Mest för att retas tror jag men den borde ni gå med i.

Ps#2. Lyssna på min balkonghäng-playlist 'Som smör i solsken.' på Spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen