Smak av sommar.




Vilken skön dag det blev. Har njutit av fyra avsnitt av The Pacific. Tillbringat en del tid ute på balkongen med världens sötaste och slöaste katt och fått en hel del gjort här hemma. Städad, diskat och dammsugit som den sanna hemmafrun jag är.

Dessutom slog jag världsrekord i grillhandling. Powerwalk till El Giganten för att inhandla en grill. Äntligen. Hemma efter bara en halvtimme. Bra gjort. Fick bli en OBH Nordica Kentucky BBQ 2000. För bara 349kr, det stod mellan den eller en Weber 140 för 2295kr, vill grymt gärna ha Webergrillen, men känns som att den här får duga. Just nu.

Någon 'grill-möbel' ut till balkongen med så kommer det vara superfint där ute. När det är varmt nog att ställa ut vår plantage. Hade tänkt mig en sån där rullbar köksbänk att ha grillen på, får man lite kökskänsla och tror det kommer bli riktigt fint.

Nu ska jag gå och handla igen. Lägga fläskfilé i marinad. Sen blir det klyftpotatis, tzatziki, ruccola och den grillade fläskfilén. Borde göra flickan överraskad och glad när honom kommer hem från jobbet. Fan va jag är bra ibland.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Var har du köpt den coola lampa som du har på balkongen??

2010-04-06 @ 18:58:14
Postat av: Dennis

Den är från Clas Ohlsons :)

2010-04-06 @ 20:22:17
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen