Morgonkaffet.



Kaffe och riskaka tillsammans med katterna och nya Residence.

Efter en ganska normal dag på jobbet igår tänkte jag inhandla några 5årspresenter till oss. Flickan skulle få en iPod Touch, eftersom hon slarvat bord iPod Nanon jag köpte åt henne när hon fyllde för några år sen och så hon kan låta bli att spela slut på batterit i min iPhone.

Sen tänkte jag att vi skulle få en Nikon D3000 äntligen. Men ONOFF hade höjt priset igen på iPoden, och med tanke på att jag förlorar ett 8GB minneskort och en kameraväska på att köpa kameran där så tyckte jag skillnaden vart för stor. Får skippa att vara dem trogen och handla på nätet istället. Besviken.

Annars vart det nog en ganska mysig kväll igår. Men vi kom på att vi har det ganska svårt att 'mysa/lyxa till'et' efter som vi alltid äter lyxigt och myser. Lite bortskämda på den punkten tror jag. Men det är såklart inget att gnälla om.

Nu ska jag återgå till min frukost och min tidning. Ha en fin dag kamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen