Walk.


Idag har jag haft tvättstuga, och tvättstugan ligger på andra sidan gården. För att slippa ta upp nyckeln och gå genom källaren brukar jag gå runt huset, 'like a fucking champion'-tänkte jag och kom och tänka på den här bilden som jag hade låg sparad i min inspirations-katalog.

Har vart på andra promenader idag också faktiskt, kom precis hem från en lägenhetsvisning. Det va en insats som behövs renoveras, så skulle kunna vara kul. Men då krävs det ganska mycket pengar.

Nu är det kväll igen, tror jag känner för filmkväll även ikväll, men Beckfilmerna är slut nu så tror det får bli 'Låt Den Rätta Komma In', eller någon av flickvännens tonårsfilmer kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen