En rastlös torsdag.

Det har vart lite väl många trötta, sega, sjuka dagar nu. Men idag är jag pigg, men har ändå inte så mycket för mig. Förutom att lagt in femtioåttabloggar om tv-spel som ingen bryr sig om förutom jag själv. Men alltid glädjer det någon, mig själv med andra ord.

Väntar mest på att det ska bli kväll så det blir Idol och kanske nån film med flickan.

Förbannar mig också lite över Anglina som hängt i lampskärmen på vår nya fina lampa för 1500kr så den gått sönder. Men en ny skärm är antagligen inte så dyr som tur är, om man hittar någon som passar.

Ja, annars händer det inte så mycket som sagt. Flickans lillasyster va förbi här en sväng precis för att låna dator och toalett. Jag lånade toaletten hos svärmor igår och märkte att pappret va slut, tog emot lite att ropa faktiskt.

Väldigt rastlös nu känner jag, det är redan städat och fint, jag har redan spöat Bayern München med Barcelona i Fifa 10 med 6-0, vunnit ett gäng ronder i Crash Commando, sett på The Big Bang Theory och ätit lunch. Så vad fan ska jag göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen