Minitjockisdedde.


Minitjockisdedde.jpg måste vara det bästa filnamnet någonsin. Men här va jag verkligen både mini och tjock. Bilden är tagen för lite drygt 25 år sedan.

Har vart iväg med min kära mor en sväng. Har inhandlat en ny skrivare/kopiator till henne. En riktigt läcker laser-multiskrivare från Samsung. Sen har vi vart och hälsat på mormor och sen vart hemma hos mor och installerat skrivaren och fikat lite.

Va en trevlig liten tur, kul att se mormor. Fast egentligen är det ganska sorgligt att se henne ligga där och tyna bort. Men hon är vacker och hon ler så fint när man kommer.

Nu väntar jag på att flickan ska komma hem från jobbet. Ska ta och laga lite mat, sen ska nog hon iväg snart igen för hon ska på något kalas. Vad jag gör får vi se, kanske hänger med på kalas eller styr upp ett litet eget.

Kommentarer
Postat av: mamma mia

du är fortfarande en av världens 3 sötaste)`=)))

2009-09-19 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen