Lördag.

Har tillbringat morgonen och förmiddagen i en tyvärr ganska tom butik, men fick lite städat och va antagligen lite duktig ändå. Bestämde date med Matti i stan när jag kom hem, så vi gick på bolaget och sen ner till hamnen för att möta upp Tobbe, Erik och ett gäng tjejer. Tog en öl och sen taxi hem.

Så nu sitter Matti och jag här hemma hos mig, har precis bestält Linköping - Färjestad på pay-per-view. Svindyrt, 139kr, och hemsidan låg nere så fick ringa och prata med någon dataröst för att lyckas beställa.

Så nu blir det snart hockey och lite öl, mycket trevligt. Sen senare får vi se vad som händer, men är bjuden på fest som jag antagligen ska försöka ta mig till. Blir nog fint hur som helst.

Kommentarer
Postat av: mamman

taxi och hyra tv....371 kroner...

2009-09-28 @ 18:13:59
Postat av: mamman

taxi och hyra tv....371 kroner...

2009-09-28 @ 18:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen