Helgen.

Nu har ännu en helg paserat, en ganska så trevlg sådan. Fredagen tillbringades bara hemma med älskling med lite fredagsmys, lördagen va oplanerad men Johan och Andreas kom förbi här, och de skulle på fest här i kvarterat så jag följde med, men sen gick jag hem redan vid tio för att möta Matti och Erik och se Barcelona-matchen, trevligt.

Och igår, söndag så vart det lite söndagsmiddag hemma hos flickans far med familj och bara lite slappt söndagshäng här hemma. Så en trevlig helg helt enkelt.

Den här veckan jobbar jag bara helg så blir en lång ledig vecka, lite jobbigt samtidigt som det är skönt för jag har inte så mycket att göra direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen